中小企慳錢神器

小森阿四專欄

2017年04月21日

中小企慳錢神器

小森:
「各位中小企朋友,今日我想同大家介紹返一件慳錢神器,唔單止可以幫各位慳錢、慳時間,仲慳埋電匯返廣東省嘅使費。呢件神器就係登登登凳…電子支票啦!」阿四你覺得我呢段介紹電子支票嘅開場白點呀?

阿四:
電子支票係方便嘅,但叫做神器係咪有啲誇?

小森:
一啲都唔誇,中小企如果用電子支票代替實體支票,真係可以慳唔少㗎。用寄支票嘅郵費做例子,本地平郵最平要一個七,小數怕長計,改用電子支票嘅話,就可以慳返筆郵費。

阿四:
唔止開票,入票都係成本!收到傳統支票,公司要派同事去銀行入票,人多仲要排隊等候。用電子支票就無呢啲煩惱,同事可以將時間用嚟做其他更有效益嘅工作。

小森:
有啲公司會叫客戶入票後,再掃描或傳真入票紙過去,等公司職員核實返邊個客戶過咗邊條數。而電子支票可以用電郵收發,客戶入票過數嘅資料一目了然。

阿四:
我不時都睇新聞見到員工冒簽支票「穿櫃桶底」嘅報道,用電子支票會唔會好牙煙㗎?

小森:
比起實體支票,電子支票安全好多!電子支票唔使手寫簽名,而係用數碼簽署,咁就可以減低支票被人盜用或者冒簽嘅風險啦。

阿四:
頭先你話用電子支票可以慳返電匯使費,又係咩玩法呢?

小森:
舊年七月開始電子支票可以跨境支付,由香港銀行發出嘅電子支票可以存入廣東省約50 間指定銀行。中小企找數畀內地供應商通常用電匯,每筆匯款都要收費。如果轉用電子支票就可以慳返呢筆錢,而且用港幣、人民幣、美元支付一樣得。

阿四:
小森,其實你個開場白係打算幾時講呢?

小森:
今個周末開始金管局會喺商場舉辦電子支票巡迴展覽,現場會有學生大使講解,仲有互動示範同遊戲玩,所以我準備下講稿。想了解多啲電子支票嘅朋友,千祈唔好錯過呀!

金管局電子支票商場巡迴展覽時間表

日期

時間

地點

4月22至23日

 上午10時至晚上9時

太古城中心地下

5月13至14日

荃新天地1期中庭

5月20至21日

奧海城2期地下北翼中庭

5月27至28日

屯門市廣場一樓中央廣場

6月3至4日

上午11時至晚上9時

德福廣場1期地下中央展場

6月17至18日

上午10時至晚上9時

新都城中心2期一樓天幕廣場

 
想問多啲有關金管局工作,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:
88hkma@hkma.gov.hk

最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2017年04月21日