中小企悭钱神器

小森阿四專欄

2017年04月21日

中小企悭钱神器

小森:
「各位中小企朋友,今日我想同大家介绍返一件悭钱神器,唔单止可以帮各位悭钱、悭时间,仲悭埋电汇返广东省嘅使费。呢件神器就系登登登凳…电子支票啦!」阿四你觉得我呢段介绍电子支票嘅开场白点呀?

阿四:
电子支票系方便嘅,但叫做神器系咪有啲夸?

小森:
一啲都唔夸,中小企如果用电子支票代替实体支票,真系可以悭唔少㗎。用寄支票嘅邮费做例子,本地平邮最平要一个七,小数怕长计,改用电子支票嘅话,就可以悭返笔邮费。

阿四:
唔止开票,入票都系成本!收到传统支票,公司要派同事去银行入票,人多仲要排队等候。用电子支票就无呢啲烦恼,同事可以将时间用嚟做其他更有效益嘅工作。

小森:
有啲公司会叫客户入票后,再扫描或传真入票纸过去,等公司职员核实返边个客户过咗边条数。而电子支票可以用电邮收发,客户入票过数嘅资料一目了然。

阿四:
我不时都睇新闻见到员工冒签支票「穿柜桶底」嘅报道,用电子支票会唔会好牙烟㗎?

小森:
比起实体支票,电子支票安全好多!电子支票唔使手写签名,而系用数码签署,咁就可以减低支票被人盗用或者冒签嘅风险啦。

阿四:
头先你话用电子支票可以悭返电汇使费,又系咩玩法呢?

小森:
旧年七月开始电子支票可以跨境支付,由香港银行发出嘅电子支票可以存入广东省约50 间指定银行。中小企找数畀内地供应商通常用电汇,每笔汇款都要收费。如果转用电子支票就可以悭返呢笔钱,而且用港币、人民币、美元支付一样得。

阿四:
小森,其实你个开场白系打算几时讲呢?

小森:
今个周末开始金管局会喺商场举办电子支票巡回展览,现场会有学生大使讲解,仲有互动示范同游戏玩,所以我准备下讲稿。想了解多啲电子支票嘅朋友,千祈唔好错过呀!

金管局电子支票商场巡回展览时间表

日期

时间

地点

4月22至23日

 上午10时至晚上9时

太古城中心地下

5月13至14日

荃新天地1期中庭

5月20至21日

奥海城2期地下北翼中庭

5月27至28日

屯门市广场一楼中央广场

6月3至4日

上午11时至晚上9时

德福广场1期地下中央展场

6月17至18日

上午10时至晚上9时

新都城中心2期一楼天幕广场

 
想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk

最新小森阿四專欄
修订日期 : 2017年04月21日