五個look逐個捉

小森阿四專欄

2018年07月27日

五個look逐個捉

小森:
食晏個陣見到你一個人喺IFC商場頭耷耷、篤住手機四圍騰,搞乜?

 

阿四:
我玩緊金管局新鮮出爐嘅手機遊戲「2018尋鈔記」!只要喺「五個look.逐個捉」入面搵齊新鈔五個主題嘅代表圖像,填寫埋所需嘅個人資料,手機程式就會彈一個二維碼出嚟,玩家要去金管局舉辦嘅新鈔展覽掃瞄二維碼,就可以參加大抽獎。去開展覽當然要順便睇睇新鈔主題同防偽特徵。

 

小森:
大抽獎獎品包括三間發鈔銀行各自兩套嘅「特別解構版」新鈔,仲有造型趣緻嘅收銀車限量版模型㖭。不過提提你,金管局員工唔可以參加抽獎㗎喎!

 

阿四:
我知!我只係想透過呢個遊戲認識多啲2018新鈔系列。今次係香港三間發鈔銀行首次統一鈔票嘅設計主題,分別係國際金融中心(一千元)、地質公園(五百元)、粵劇(一百元)、蝴蝶(五十元)同埋飲茶(二十元),可以凸顯香港嘅獨特面貌。另外,金管局亦為視障人士推出手機程式「讀鈔易」,方便佢哋識別鈔票銀碼,新舊系列鈔票都用到。

 

小森:
你都知幾多嘢喎。

 

阿四:
梗係!除咗展覽外,大家仲可以透過手機程式「2018尋鈔記」同金管局新推出嘅Facebook專頁了解新鈔唔同嘅防偽特徵。

 

小森:
小森阿四嘅忠實讀者,如果你哋仲未關注金管局Facebook專頁,記得快啲按以下網址或掃瞄二維碼畀個like我哋,歡迎留言同我哋打氣。

 牛市地質公園大戲棚報喜斑粉蝶茶杯

圖片說明:集齊新鈔五個主題圖像就可以參加大抽獎!

金管局Facebook專頁網址: 

http://www.facebook.com/hkmagovhk

金管局Facebook專頁二維碼:
Facebook QR code

想問多啲有關金管局工作,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:
88hkma@hkma.gov.hk

最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2018年07月27日