金融科技chat一chat

小森阿四專欄

2017年12月08日

金融科技chat一chat

阿四:
我啱啱撞到Brian同Nelson,话赶住去chatroom(聊天室)。乜金管局有间咁嘅吹水房?

小森:
你就吹水!佢哋讲紧专为银行同科技公司而设嘅金融科技监管聊天室。呢个系金融科技监管沙盒2.0嘅新增功能,投入运作唔够一星期,已经有银行同科技公司分别嚟同我哋同事见咗面攞监管意见。

阿四:
又几快手喎。其实金管局已经有沙盒畀金融科技产品喺小范围做测试,点解仲增设聊天室?

小森:
一般嚟讲,金融科技产品去到较成熟阶段,先会喺沙盒进行测试。至于一啲仍然处于构思或研发初期阶段嘅创新项目,就可以透过聊天室同我哋倾倾,初步了解有乜监管议题需要注意。万一有唔妥,可以及早调整修改,甚至谂其他方案,咁就行少啲冤枉路啦。金管局亦会因应项目嘅业务性质,例如有冇涉及网上理财、有冇提供网上贷款等,再安排相关部门同事提供意见。有去过聊天室嘅银行表示,呢啲意见对银行准备测试,同埋之后推出嘅金融科技项目好有用,例如帮助提升客户体验,令项目推出时既能满足到相关嘅监管要求,又更能迎合到客户嘅需要。

阿四:
唔怪得负责监管银行科技风险嘅Brian、同埋金融科技总监Nelson嘅同事都有份去管理聊天室啦。边啲公司可以用呢个聊天室?

小森:
任何银行同科技公司,尤其提供同银行服务有关嘅金融科技产品,都可以申请使用。

阿四:
如果系银行服务再加其他金融服务,例如证券、保险等嘅跨界别产品,又用唔用得呢?

小森:
一样欢迎嚟搵我哋倾下先,如果有啲范围系金管局畀唔到意见,我哋会转介企业到证监会或保监局嘅沙盒。

阿四:
点样申请使用聊天室?

小森:
企业可以将查询问题电邮到聊天室专用邮箱:chatroom@hkma.gov.hk,我哋尽可能喺七个工作天内回复。另外,想同我哋视像会议或面谈,就要喺每个月嘅1号同15号开始用电邮预约,会议名额先到先得。记得先填妥表格,等我哋了解项目性质,以便作出合适安排。

阿四:
想知多啲沙盒2.0同聊天室详情,可扫瞄以下二维码或浏覧http://bit.ly/2Anutlu

金融科技监管聊天室QR code金融科技监管聊天室QR code

有Fintech问题?搵金管局科技及流动性风险监理处主管李伟文(Brian)(左)同金融科技总监周文正(Nelson)(右)聊聊吧。
图片说明:有Fintech问题?搵金管局科技及流动性风险监理处主管李伟文(Brian)(左)同金融科技总监周文正(Nelson)(右)聊聊吧。

想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk

最新小森阿四專欄
修订日期 : 2017年12月08日