大学生点拣信用卡

小森阿四專欄

2017年08月25日

大学生点拣信用卡

阿四:
我表妹前几日参加完大学迎新营,攞咗四、五张信用卡申请表格。佢话每张卡嘅迎新礼物望落都好吸引,有戏飞、健康手环、同埋VR眼镜!佢谂住全部都申请。

小森:
四、五张系咪太多呀?万一唔觉意使大咗,每个月又只系还min pay(最低还款额),又或者迟咗找卡数被罚息罚款,咁就攞几多迎新礼物都补唔返。

阿四:
我有提醒表妹,佢而家无固定收入,每月只还min pay条数有几襟计:月息2.5%,实际年利率就系35%。假设卡数两万蚊,每月只还min pay,就算再无新签帐,都要还26年先清晒,净畀利息就4.7万蚊,系本金嘅两倍有多。

小森:
有啲人鼓吹欠卡数好小事,大不了申请破产,四年破产自动解除后又一条好汉。千祈咪咁谂,信贷纪录划花咗,日后再想借钱都难咗,甚至影响到搵工,因为有啲雇主系唔请破过产嘅人。

阿四:
金管局喺2011年要求银行将大学生信用额上限设喺一万蚊,就系希望防止因滥用信用卡而孭一身债。我会劝表妹谂清楚至申请信用卡,仲要每月记得准时清卡数。

小森:
记住:借定唔借,还得到先好借!


                           只还「最低还款额」的利息成本
只还「最低还款额」的利息成本

每月还款金额

全数清还年份

总支出

(本金+利息)

利息支出

仅还最低还款额

26年

67,536元

47,536元

849元

3年

30,565元

10,565元

 

想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修订日期 : 2017年08月25日