银色债券又嚟啦!

小森阿四專欄

2017年05月26日

银色债券又嚟啦!

小森:
听讲第二批银色债券就快有公布,我八卦到银债嘅宣传单张已经有定稿。

阿四:
一张宣传单张啫,求其搵两位「老友记」影张相咪得罗。

小森:
金管局做事点会求求其其!一张简单嘅宣传单张都好多学问。讲个秘密你知,旧年推第一批银债嘅宣传单张,其中一个构思系嫲嫲踩单车载住爷爷嘅…

阿四:
好甜蜜蜜!点解无见过?

小森:
因为香港法例唔准单车载人,所以海报都唔可以出现呢个情景。

阿四:
银色债券卖点系保证最少两厘回报,第一批银债派咗几多息?

小森:
银债系一年派息两次,今年2月已经派咗第一次利息,年息有2.15厘,以每人平均有四手计,即系半年收咗大约400几蚊,都够饮餐茶㗎。

阿四:
我记得上次银债发行30亿元,有超过7万位「老友记」认购,最年长个位认购人有102岁!90岁以上认购人超过400个。

小森:
银债另一个好处就系「老友记」需要套现应急嘅话,随时可以原价卖返畀政府。不过咁,第一批银债提前赎回金额占总发行额都唔够1%,证明买得银债嘅「老友记」都系长线持有。

阿四:
等我都帮爸爸妈妈研究下。

小森:
香港人愈来愈长寿,当然关心退休后点样理财。其实除咗银债,金管局嘅按揭证券公司都有安老按揭,迟啲仲会推出终身年金计划,等「老友记」可以有多啲选择。

去年银债宣传单张用咗「老友记」淋盆栽做主题。

图片说明:去年银债宣传单张用咗「老友记」淋盆栽做主题。

 

想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修订日期 : 2017年05月26日