年金问与答

小森阿四专栏

2017年05月12日

年金问与答

阿四:
我爸爸问我买年金好唔好。佢最想知道第日走咗后,后人系咪可以攞返笔本金,同做定期存款一样?

小森:
年金同定期存款嘅概念唔同。年金系一种保险产品,世伯要先放一笔保费,然后每月定额发放一笔钱畀佢,直至百年归老。按揭证券公司计划推出嘅终身年金计划,保证投保人每月收取嘅年金,加加埋埋起码会有最初一笔保费嘅105%。假设六十五岁男性投保一百万元,即是保证金额有一百零五万元,按初步估算会分一百八十二个月发放,每月大约收取五千八百元。大吉利是咁讲,如果佢未攞足期数就同大家讲拜拜,后人会继续分期攞埋剩余期数,直至收足一百零五万元为止。

阿四:
佢买咗年金后,可唔可以中途退保?

小森:
可以,但因为要提早一笔过退回保费,头先讲嘅一百零五万要打个折扣先畀返佢。世伯要有心理准备,如果投保头几年就退出,会扣咗一旧钱,攞唔足一百零五万元。

阿四:
即系一系唔买,一买就最好放埋唔好理。如果佢走咗,后人想一笔过攞返年金剩余期数又点计?

小森:
计法同中途退保一样。

阿四:
有投资专家话买股票收息回报好过年金。

小森:
两样产品嘅回报同风险都唔同,最重要系清楚知道边种产品啱自己。不如等终身年金计划正式推出时,你陪世伯一齐睇清楚细节,佢先再决定系咪投保啦。


想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四专栏
修订日期 : 2017年05月12日