信用卡付款嘅学问

小森阿四專欄

2017年05月19日

信用卡付款嘅学问

阿四:
我去开嗰间美容院推出套票优惠,买得愈多折扣愈大,仲可以用信用卡分期付款,计落好着数!

 

精明大使:
着数还着数,你有冇谂过万一美容院倒闭,你分期付款啲钱会点?

 

阿四:
我都冇得做埋剩返嘅疗程,梗系唔使还啦!

 

精明大使:
梗唔系啦!用信用卡分期付款其实系你同发卡银行借咗笔钱,先由银行找晒笔数畀美容院,然后你再分期还钱畀银行。所以就算优惠有几吸引,喺签分期付款合约前都要睇清楚啲条款,当中都提醒万一商户执笠,你都有责任继续还款,唔好因为急住签单而睇漏。

 

阿四:
如果我用信用卡签账直接一笔过畀钱美容院,系咪佢哋执笠时而我又未用完美容疗程,就可以有信用卡退款保障?

 

精明大使:
基本上可以,但要睇下你张卡所属信用卡组织嘅条款,包括退款保障嘅期限。如果好耐之前嘅签帐,就可能申请唔到退款。

 

阿四:
原来唔系一定有得退返哂钱!我点样知道我啲签帐有无得申请退款?

 

精明大使:
系呀,所以你一笔过畀钱前,最好谂清楚自己系咪退款保障限期内用得晒所有疗程。仲有畀钱后,记得保留返交易记录如收据同商户签订嘅合约,以备申请退款时递交。想知多啲,睇下金管局同埋发卡银行嘅网页,或者直接问下银行啦!

 

阿四:
如果我唔系分期付款,又唔系一笔过畀钱,只系同商户签约,每个月用信用卡自动转帐畀钱,佢执笠时又点算?

 

精明大使:
商户执笠后应该唔会继续转帐,但最好留意下一期信用卡月结单,如果发现有相关嘅帐项,你可以联络发卡银行帮忙安排尽快退款。
阿四:
原来用信用卡过数都有咁多学问,今次真系长知识!

 

精明大使:
想知多啲使用信用卡贴士,可以浏览金管局网页

 

想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk

最新小森阿四專欄
修订日期 : 2017年05月19日