「零钱唱」

小森阿四專欄

2017年02月24日

「零钱唱」

阿四:
上星期你讲到金管局资讯中心有件神秘展品,究竟系乜呢?  

小森:
系一件用香港硬币砌出维港景色嘅马赛克作品,名叫「零钱唱」,系由十位香港艺术学院学生花咗好多心思,用咗大约半年时间制作。其中一位同学都喺度,不如一齐同佢倾几句。  

阿四:
点解幅作品会叫做「零钱唱」?  

同学:
散银又叫做零钱,「唱散银」调转嚟讲就系「零钱唱」。呢个名亦表达一个讯息,就系一啲本来不见天日、被放埋一边嘅硬币,当聚集埋一齐时就发挥到艺术嘅力量,「唱」出维港嘅新赞歌。  

阿四:
咁你哋制作「零钱唱」最大困难系乜?  

同学:
搵散银都几难㗎,因为幅作品好大,要用超过十万个「无添加」硬币嚟砌!为咗要突出到层次感,有些景物嘅厚度有成十五、六层硬币之多。我哋仲要用齐七种唔同面值的硬币,分成唔同色阶去加强对比效果,当中有啲硬币系全新、亦有半新旧、同埋非常残旧,有啲硬币甚至乎已经氧化咗而变埋色。我哋经常要「唱」一大堆硬币返嚟,仲要喺茫茫「钱」海中将硬币分类,真系少一分毅力都唔得。  

小森:
你哋去边度搵一大堆硬币?  

同学:
硬币来自金管局嘅收银车、银行、商铺、小巴等等,有同学仲用埋家人珍藏嘅硬币㖭。由于我哋唔可以人工上色,硬币颜色唔啱嘅话又要再「唱」过,所以我哋搵嘅硬币远远多过最后用到嘅数量。  

阿四:
咁你哋咪成日袋住硬币周街行?  

同学:
系呀!因为实在太重嘞,所以要用喼帮手,拖住咁多钱行街,都有啲担心安全㗎,每次都要搵几个人一齐帮手先得。  

阿四:
「零钱唱」咁大块,一定好重嘞!  

同学:
重二千几磅㗎!我哋系要分开九块去制作,完成后逐件搬嚟资讯中心先合成一块,安装个阵要特别小心,亦要再仔细补返接驳位。  

阿四:
听你哋咁讲,制作「零钱唱」真系毫不简单!真系好想快啲见到件展品呀!  

小森:
资讯中心2月24号重开啦!到时约埋去影相「打卡」。而家只要将影到「零钱唱」嘅相,或者同「零钱唱」一齐影嘅自拍照,上载到任何社交网站,并加入指定的hashtag,然后畀资讯中心服务台职员睇,就会有份纪念品。  

阿四:
咁等我「打卡」share畀朋友睇先!  


金管局资讯中心QR code
金管局资讯中心QR code

想问多啲有关金管局工作嘅题目,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:88hkma@hkma.gov.hk

香港艺术学院学生为「零钱唱」作最后冲刺
图片说明:香港艺术学院学生为「零钱唱」作最后冲刺


最新小森阿四專欄
修订日期 : 2017年02月24日