13.8万元嘅新春大礼

小森阿四專欄

2017年02月03日

13.8万元嘅新春大礼

小森:
阿四,恭喜发财!见你四万咁口,系咪今年逗咗好多利是?

 

阿四:
无错,金管局旧年发咗13个储值支付工具(SVF)牌照,市民日常方便咗,仲增加咗派利是嘅渠道。过年前啲SVF都推出电子利是,连银行都玩埋一份,我今年就收咗唔少,节省咗拆利是封同存钱入户口嘅时间。

 

小森:
系呀,今年多咗新奇方法收利是、抢利是,虽然都系细细封,但过程热闹好玩,同派传统嘅利是一样咁好气氛。

 

阿四:
讲起传统利是,金管局2006年开始鼓励市民用「迎新钞」(仍然新净的钞票)封利是,迎新钞兑换比例由当年20%,升到近年50%左右,睇到市民环保意识系有提高到。系喎,小森,我封利是呢?

 

小森:
我未结婚未有资格派利是,但见阿四你平时咁辛苦,送份「厚礼」奖你啦,内含13.8万港币㗎!

 

阿四:
哗!咁大份礼我恐怕唔收得。

 

小森:
唔使担心,我送嘅系金管局资讯中心售卖嘅纸镇(见图)!一个纸镇要用138张碎钞先做到,千元纸镇就价值13.8万啦,但每个只系卖100蚊。

 

阿四:
原来印钞厂有咁多碎钞㗎?

 

小森:
其实唔多㗎,呢啲碎钞都系印刷出时未能通过严格测试而唔发行嘅钞票,要储一段时间先够做纸镇,「金牛」数量尤其少,所以千元纸镇经常缺货。

 

阿四:
话时话,点解我哋会喺度写专栏?

 

小森:
金管局官方网站不时会发表《汇思》文章同大家讲下最新动向,但你都知啦,陈总一系唔写,一落笔就洋洋数千字,虽然「精辟」,但好多人未必有时间睇,难免令人觉得有啲离地。

 

阿四:
陈总昂藏六呎,又真系离地…面好远嘅!

 

(金管局总裁陈德霖这时行出来)

陈总:
小森、阿四,我好似听到你哋讲我喎。

 

小森:
我哋讲紧点样写好专栏,畀大家更了解金管局嘅工作,例如讲下金管局鲜为人知嘅趣闻、典故。

 

阿四:
如果有你参与就更好啦!

 

陈总:
无问题,等我间中醒啲料畀你。仲有,如果读者有问题或者意见你哋唔识回应,可以转交畀我。不过只限于金管局嘅问题,私人问题就……

 

小森:
「一向都唔回应,今次亦唔例外。」知㗎啦。

 

阿四:
陈总咪走住,我哋封利是未畀喎……

趁今日系人日,陈总暨金管局同仁祝大家新春大吉、生日快乐!

 

小森、阿四专用电邮:88hkma@hkma.gov.hk

金管局资讯中心的千元纸镇用138张「金牛」(等值13.8万元)碎钞制成,每个只售100大元!

管局资讯中心的千元纸镇用138张「金牛」(等值13.8万元)碎钞制成,每个只售100大元!

 

注:关于金管局资讯中心出售的碎钞纸镇有新发展,详情请参考https://www.hkma.gov.hk/chi/news-and-media/press-releases/2023/10/20231020-4/

最新小森阿四專欄
修订日期 : 2023年10月20日