后会有期

小森阿四專欄

2018年12月28日

后会有期

阿四:
小森,我哋点解今日着得咁醒目嘅?

 

小森:
「88金管」呢个专栏今期同大家讲拜拜啦!我哋两个金管局「观察专员」可以抖一抖,所以嚟搵陈总裁道谢兼话别,影相留念。

 

阿四:
唔经唔觉我哋喺度都发表咗近100篇文章,当中除咗同大家介绍金管局最新嘅工作,亦会讲解一啲专用嘅金融辞汇、金融科技发展等,希望大家对我哋有更深了解。

 

小森:
其实我哋又边识咁多嘢吖!多得各部门同事畀料,「88金管」嘅内容先至可以咁丰富。连陈总裁都帮埋一份!之前去美国Jackson Hole参加央行年会,仲做埋「摄记」影相畀我哋。另外,好多忠实读者都畀咗好多好有用嘅建议㗎!

 

阿四:
以后想继续紧贴金管局嘅最新消息,就一定记住like同follow金管局嘅facebook专页(http://www.facebook.com/hkmagovhk)啦,亦可以上嚟我哋喺中环嘅资讯中心搵我哋!

 

小森:
趁呢个机会,我哋想再次多谢每一位支持同鼓励过小森同阿四嘅读者!如果想重温旧文,可到http://www.hkma.gov.hk/chi/key-information/column/

 

小森及阿四:
祝大家有个健康、美好嘅2019年!

 

陈总同小森(左)、阿四(右)话别  

图片说明:陈总同小森(左)、阿四(右)话别

最新小森阿四專欄
修订日期 : 2018年12月28日