来自HKMA的你

小森阿四專欄

2018年08月24日

来自HKMA的你

小森:
阿四,你今日个样唔同咗嘅?

 

阿四:
嘘,细声啲。我换咗个look准备乔装成银行顾客去帮金管局进行「乔装顾客检查计划」,了解银行喺提供产品同服务时嘅手法。

 

小森:
金管局由2010年推出呢个计划,希望以客户第一身体验了解银行嘅营运手法。每次抽查嘅范畴都有唔同,例如开银行户口、销售投资产品同保险产品。呢个计划嘅乔装顾客都系受过培训,唔系你换个look就做得。佢哋要识得问啱问题、畀合适嘅反应、记低银行职员讲过乜,仲要小心保持神秘身份,好讲技巧㗎。乔装完后仲要填写问卷,方便整理同分析资料。

 

阿四:
咁搵乜人做乔装顾客?

 

小森:
乜人都有!为咗令抽查结果更有广泛代表性,乔装顾客会来自唔同年龄层、种族、教育背景同财政状况等。

 

阿四:
「乔装顾客检查计划」做完有乜用?

 

小森:
金管局之前做嘅「乔装顾客检查计划」,发现个别银行同职员嘅投资同保险产品销售手法仍有改善嘅空间,于是我哋就要求有关银行采取适当嘅跟进措施,包括加强相关管控和员工培训。我哋仲将抽查结果同银行业界分享,提醒返佢哋要遵从适用嘅监管规定同预期标准。我哋亦会根据检查计划嘅结果,同埋我哋喺监管过程中所发现嘅其他情况,向银行发出相关嘅指引㖭。

 

 

想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk

最新小森阿四專欄
修订日期 : 2018年08月24日