少数族裔睇得明嘅银行服务资讯

小森阿四專欄

2018年03月02日

少数族裔睇得明嘅银行服务资讯


阿四:
小森,你好、沙哗啲卡、Namaste!

小森:
做乜无啦啦讲外语?

阿四:
乜你唔知金管局网页新增咗一个为居港少数族裔而设嘅资讯专页,分别用七种居港少数族裔嘅常用语文,包括印尼文、印度文、尼泊尔文、泰文、他加禄文、乌尔都文同埋旁遮普文,提供一啲实用嘅银行服务资讯畀佢哋参考。

小森:
好贴心喎。呢个资讯专页有乜睇㗎?

阿四:
好实用㗎,例如有开户嘅一般资讯、使用自动柜员机嘅保安提示、存款保障计划,仲有由银行公会提供关于认识不动账户同稳健理财嘅小册子。我哋亦上载咗《公平待客约章》同埋《银行营运守则》嘅一般原则。呢个新设嘅资讯专页能帮助少数族裔人士在使用银行服务时,更清楚了解自己嘅权利同责任。

小森:
呢个资讯专页可以帮到几多人?

阿四:
应该帮到唔少㗎,根据政府统计处嘅中期人口报告,二○一六年香港非华人嘅人口大约有五十八万(包括外籍家庭佣工约三十二万人),占居港人口比例约百分之八。呢五十八万非华人之中,印尼、印度、尼泊尔、泰国、菲律宾及巴基斯坦裔合共占超过七成。

小森:
金管局陈总裁成日讲普及金融,意思就系市民大众可以获得基本嘅银行服务,当然包括埋少数族裔啦。

阿四:
系㗎,金管局都好关注少数族裔使用银行服务时,系咪获得公平对待。好似几年前曾经向银行发出通告,提醒佢哋要遵守促进平等机会嘅相关条例,喺提供服务时,乜嘢家庭狀况(例如单亲)、性倾向、年龄或种族,都要一视同仁㗎!




想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修订日期 : 2018年03月02日