又到拜年时

小森阿四专栏

2018年02月23日

又到拜年时


阿四:
小森,旧年「人日」我哋开始写呢个专栏,眨下眼就一年嘞!

小森:
多得读者支持,呢一年我哋收到唔少读者有趣嘅问题,有啲仲变成呢个专栏嘅题目㖭!例如点样入行做网络保安、香港喺人民币国际化有乜贡献、旧钞票去咗边等等。

阿四:
有啲问题直头好「经济学」㖭!好似联系汇率点样运作。最多人关心嘅题目系「就业」,我哋每次介绍完实习计划后,都会收到唔少读者查询。

小森:
其实我哋两个又边识咁多嘢吖,好彩有金管局各同事帮忙,先可以解答读者疑难,同埋每星期都搵到有趣味嘅题目!

阿四:
连陈总裁都帮埋一份㗎!好似旧年去Jackson Hole参加央行年会,特登影相畀我哋写文章用!

小森:
唯一憾事系同事经常叫错我名,叫咗做「阿三」、「小三」!

阿四:
我仲惨,系「小四」㖭呀…

小森:
总好过叫「不三不四」!我哋专栏呢一年介绍过唔少金管局工作,当中有啲发展唔错㗎,就好似旧年我哋讲派电子利是,今年储值支付工具嘅服务更全面,连街市、搭的士、寺庙添香油、年宵摊位亦接受电子钱包支付。

阿四:
我哋今年会有更多同市民生活息息相关嘅新工作,陆续同大家报告,记得留意啦。

小森:
最后我哋代金管局同仁,恭祝各位读者狗年大吉、笑口常开!





想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四专栏
修订日期 : 2018年02月23日