金管局与中学生的约会

小森阿四专栏

2017年11月24日

金管局与中学生的约会


阿四:
金管局每年为高中学生举办嘅公众教育讲座开始咗啦,听闻今年仲加开一场,总共有四场。

小森:
无错,以往分别喺港岛、九龙同新界各开一场,今年反应热烈,喺九龙连开两场,希望畀更多同学同老师参与。

阿四:
呢个讲座讲啲乜㗎?

小森:
公众教育讲座自一九九八年已经开始举办,畀同学更直接咁了解金管局嘅工作,同埋增进相关嘅金融知识,好似联系汇率和香港钞票都系讲座嘅重点。我哋亦会因应每年最新发展,加入唔同嘅专题。前几年就加咗银行监管和消费者教育等内容,今年就有关于金融科技、基建融资同金融业就业前景嘅讨论。不得不提,我哋今年仲首次邀请到香港银行学会嘅代表,介绍银行业就业前景。

阿四:
讲座内容都几与时并进喎。不过啲题目听落咁深,中学生听唔听得明?

小森:
同事喺讲座前俾咗好多心机去预备,内容都尽量同学生嘅学习内容或日常生活息息相关,又透过好多日常例子,配合浅白语言,希望尽量做到深入浅出。今年讲座嘅表达方式都有所不同,同事再唔系喺台上「独唱」,而系透过对答同埋小组讨论,仲会不时出问题考下台下同学,而同学都好积极回答,整体气氛几互动㗎。

阿四:
听落真系几精采喎!

小森:
系呀,喺首两场讲座之后,我哋收集咗不少老师同学嘅意见,大部分都认为讲座加深咗佢哋嘅金融知识,有助佢哋日后嘅应用甚至将来就业。

阿四:
每年讲座有几多人出席?

小森:
每年大约有二千位同学同老师出席。自一九九八年推出以嚟,累计已有超过五万六千人参与。

阿四:
如果对呢个讲座有兴趣,可以点样报名?

小森:
金管局每年会向中学寄邀请信。错过咗今年讲座?唔紧要,老师可以电邮畀我哋,安排出席下年讲座。同学亦可以嚟参观金管局位于中环国金2期55楼嘅资讯中心。

金管局公众教育讲座今年加咗丰富嘅内容,让同学获得最新嘅金融知识。
图片说明:金管局公众教育讲座今年加咗丰富嘅内容,让同学获得最新嘅金融知识。


想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四专栏
修订日期 : 2017年11月24日