学师准备做私人银行家

小森阿四專欄

2017年11月10日

学师准备做私人银行家


阿四:
金管局同私人财富管理公会合办嘅二○一八年度先导人才培训计划开始报名啦!上周六喺金管局举办招聘日,吸引约八百五十名同学现场参加。

小森:
咁多人有兴趣,同学点先可以突围而出?

阿四:
我同咗首届学员Robin倾过,佢嘅面试贴士系对热门嘅金融题目、金融产品要有基本嘅认识。仲有,唔好单睇银行个名去申请实习,而系要先了解银行嘅文化,同自己系咪夹得嚟。

小森:
点知道银行嘅文化系点?

阿四:
Robin建议,同学可以同返紧心仪银行嘅师兄师姐倾吓偈,又或者睇吓银行网站嘅介绍。

小森:
仲有冇其他面试贴士?

阿四:
另一位首届实习同学Rensi就提醒有意申请计划嘅同学,唔好只系着眼银行前线嘅职位,而忽略咗银行中枱、后勤嘅工作机会。好似Rensi咁,今年暑假就曾经喺银行存款同埋合规部工作,令佢对私人银行运作有更全面嘅了解。

小森:
呢个计划特别之处,系畀同学融入真实嘅工作环境做学徒,近距离向私人银行家偷师,喺木人巷学真功夫。

阿四:
好似Robin咁,佢实习时唔怕丑同所有同事倾偈学师,连茶水姐姐都有两招醒佢。

小森:
一般大学生暑假实习职位只系为期一年,呢个计划两年嘅暑假咁长,同学要好有决心入行先得喎!

阿四:
无错,实习同学要喺两个暑假分别进行八星期嘅在职培训,如果喺大学二年级暑假开始实习,完成计划后,就有份私人银行工作等紧佢哋毕业返工㗎啦。实习期间仲有唔少于一万蚊嘅月薪㖭!

小森:
本地八间资助大学修读任何科目嘅学生,都欢迎申请呢个计划,十一月三十日截止报名,有兴趣就快手!

 

私人财富管理先导人才培训计划详情QR code
私人财富管理先导人才培训计划详情QR code

 


想问多啲有关金管局工作,欢迎电邮到小森、阿四专用邮箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修订日期 : 2017年11月10日