後會有期

小森阿四專欄

2018年12月28日

後會有期

阿四:
小森,我哋點解今日著得咁醒目嘅?

 

小森:
「88金管」呢個專欄今期同大家講拜拜啦!我哋兩個金管局「觀察專員」可以抖一抖,所以嚟搵陳總裁道謝兼話別,影相留念。

 

阿四:
唔經唔覺我哋喺度都發表咗近100篇文章,當中除咗同大家介紹金管局最新嘅工作,亦會講解一啲專用嘅金融辭彙、金融科技發展等,希望大家對我哋有更深了解。

 

小森:
其實我哋又邊識咁多嘢吖!多得各部門同事畀料,「88金管」嘅內容先至可以咁豐富。連陳總裁都幫埋一份!之前去美國Jackson Hole參加央行年會,仲做埋「攝記」影相畀我哋。另外,好多忠實讀者都畀咗好多好有用嘅建議㗎!

 

阿四:
以後想繼續緊貼金管局嘅最新消息,就一定記住like同follow金管局嘅facebook專頁(http://www.facebook.com/hkmagovhk)啦,亦可以上嚟我哋喺中環嘅資訊中心搵我哋!

 

小森:
趁呢個機會,我哋想再次多謝每一位支持同鼓勵過小森同阿四嘅讀者!如果想重溫舊文,可到http://www.hkma.gov.hk/chi/key-information/column/

 

小森及阿四:
祝大家有個健康、美好嘅2019年!

 

陳總同小森(左)、阿四(右)話別  

圖片說明:陳總同小森(左)、阿四(右)話別

最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2018年12月28日