少數族裔睇得明嘅銀行服務資訊

小森阿四專欄

2018年03月02日

少數族裔睇得明嘅銀行服務資訊


阿四:
小森,你好、沙嘩啲卡、Namaste!

小森:
做乜無啦啦講外語?

阿四:
乜你唔知金管局網頁新增咗一個為居港少數族裔而設嘅資訊專頁,分別用七種居港少數族裔嘅常用語文,包括印尼文、印度文、尼泊爾文、泰文、他加祿文、烏爾都文同埋旁遮普文,提供一啲實用嘅銀行服務資訊畀佢哋參考。

小森:
好貼心喎。呢個資訊專頁有乜睇㗎?

阿四:
好實用㗎,例如有開戶嘅一般資訊、使用自動櫃員機嘅保安提示、存款保障計劃,仲有由銀行公會提供關於認識不動賬戶同穩健理財嘅小冊子。我哋亦上載咗《公平待客約章》同埋《銀行營運守則》嘅一般原則。呢個新設嘅資訊專頁能幫助少數族裔人士在使用銀行服務時,更清楚了解自己嘅權利同責任。

小森:
呢個資訊專頁可以幫到幾多人?

阿四:
應該幫到唔少㗎,根據政府統計處嘅中期人口報告,二○一六年香港非華人嘅人口大約有五十八萬(包括外籍家庭傭工約三十二萬人),佔居港人口比例約百分之八。呢五十八萬非華人之中,印尼、印度、尼泊爾、泰國、菲律賓及巴基斯坦裔合共佔超過七成。

小森:
金管局陳總裁成日講普及金融,意思就係市民大眾可以獲得基本嘅銀行服務,當然包括埋少數族裔啦。

阿四:
係㗎,金管局都好關注少數族裔使用銀行服務時,係咪獲得公平對待。好似幾年前曾經向銀行發出通告,提醒佢哋要遵守促進平等機會嘅相關條例,喺提供服務時,乜嘢家庭狀況(例如單親)、性傾向、年齡或種族,都要一視同仁㗎!




想問多啲有關金管局工作,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2018年03月02日