金管局與中學生的約會

小森阿四專欄

2017年11月24日

金管局與中學生的約會


阿四:
金管局每年為高中學生舉辦嘅公眾教育講座開始咗啦,聽聞今年仲加開一場,總共有四場。

小森:
無錯,以往分別喺港島、九龍同新界各開一場,今年反應熱烈,喺九龍連開兩場,希望畀更多同學同老師參與。

阿四:
呢個講座講啲乜㗎?

小森:
公眾教育講座自一九九八年已經開始舉辦,畀同學更直接咁了解金管局嘅工作,同埋增進相關嘅金融知識,好似聯繫匯率和香港鈔票都係講座嘅重點。我哋亦會因應每年最新發展,加入唔同嘅專題。前幾年就加咗銀行監管和消費者教育等內容,今年就有關於金融科技、基建融資同金融業就業前景嘅討論。不得不提,我哋今年仲首次邀請到香港銀行學會嘅代表,介紹銀行業就業前景。

阿四:
講座內容都幾與時並進喎。不過啲題目聽落咁深,中學生聽唔聽得明?

小森:
同事喺講座前俾咗好多心機去預備,內容都盡量同學生嘅學習內容或日常生活息息相關,又透過好多日常例子,配合淺白語言,希望盡量做到深入淺出。今年講座嘅表達方式都有所不同,同事再唔係喺台上「獨唱」,而係透過對答同埋小組討論,仲會不時出問題考下台下同學,而同學都好積極回答,整體氣氛幾互動㗎。

阿四:
聽落真係幾精采喎!

小森:
係呀,喺首兩場講座之後,我哋收集咗不少老師同學嘅意見,大部分都認為講座加深咗佢哋嘅金融知識,有助佢哋日後嘅應用甚至將來就業。

阿四:
每年講座有幾多人出席?

小森:
每年大約有二千位同學同老師出席。自一九九八年推出以嚟,累計已有超過五萬六千人參與。

阿四:
如果對呢個講座有興趣,可以點樣報名?

小森:
金管局每年會向中學寄邀請信。錯過咗今年講座?唔緊要,老師可以電郵畀我哋,安排出席下年講座。同學亦可以嚟參觀金管局位於中環國金2期55樓嘅資訊中心。

金管局公眾教育講座今年加咗豐富嘅內容,讓同學獲得最新嘅金融知識。
圖片說明:金管局公眾教育講座今年加咗豐富嘅內容,讓同學獲得最新嘅金融知識。


想問多啲有關金管局工作,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2017年11月24日