大學生點揀信用卡

小森阿四專欄

2017年08月25日

大學生點揀信用卡

阿四:
我表妹前幾日參加完大學迎新營,攞咗四、五張信用卡申請表格。佢話每張卡嘅迎新禮物望落都好吸引,有戲飛、健康手環、同埋VR眼鏡!佢諗住全部都申請。

小森:
四、五張係咪太多呀?萬一唔覺意使大咗,每個月又只係還min pay(最低還款額),又或者遲咗找卡數被罰息罰款,咁就攞幾多迎新禮物都補唔返。

阿四:
我有提醒表妹,佢而家無固定收入,每月只還min pay條數有幾襟計:月息2.5%,實際年利率就係35%。假設卡數兩萬蚊,每月只還min pay,就算再無新簽帳,都要還26年先清晒,淨畀利息就4.7萬蚊,係本金嘅兩倍有多。

小森:
有啲人鼓吹欠卡數好小事,大不了申請破產,四年破產自動解除後又一條好漢。千祈咪咁諗,信貸紀錄劃花咗,日後再想借錢都難咗,甚至影響到搵工,因為有啲僱主係唔請破過產嘅人。

阿四:
金管局喺2011年要求銀行將大學生信用額上限設喺一萬蚊,就係希望防止因濫用信用卡而孭一身債。我會勸表妹諗清楚至申請信用卡,仲要每月記得準時清卡數。

小森:
記住:借定唔借,還得到先好借!


                           只還「最低還款額」的利息成本
只還「最低還款額」的利息成本

每月還款金額

全數清還年份

總支出

(本金+利息)

利息支出

僅還最低還款額

26年

67,536元

47,536元

849元

3年

30,565元

10,565元

 

想問多啲有關金管局工作,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2017年08月25日