總裁天水圍之行

小森阿四專欄

2017年08月18日

總裁天水圍之行

阿四:
陳總,你噚日去咗天水圍北參觀幾間新開嘅銀行分行喎。點解嘅?

陳德霖:
我成日講普及金融,其中一樣就係鼓勵銀行改善分行覆蓋,為市民提供基本銀行服務,履行銀行嘅社會責任。經過一段時間嘅協調,今年應該會有大約十間實體分行開張。我噚日去天水圍北參觀嘅三間分行,其中有兩間都係喺暑假剛開張,另一間營業咗差唔多八個月。

阿四:
三間夠唔夠㗎?

陳德霖:
其實年幾前,已經有兩間發鈔銀行嘅流動分行先後進駐呢區。而呢三間分行亦進一步可以為附近七個公共屋邨、兩個居屋屋苑嘅居民提供服務。聽返幾間銀行嘅職員講,街坊反應都唔錯。例如開業無耐嘅分行已經開咗唔少新戶口。原來呢幾間銀行職員都住喺附近,返工都好方便。

阿四:
我知道另外兩間銀行嘅設計都幾特別,其中一間放咗兩部傳統櫃員機再加一部視像櫃員機。只要一拎起視像櫃員機嘅電話,就可以同銀行職員視像對話,解答疑難。就算唔識用呢部機都唔怕,因為現場有銀行職員教路,仲係周一至周六開到夜晚七點,打工仔收工都用到。佢哋嘅櫃員機可以打埋簿㗎,而另一個特色就係就算唔記得提款卡,都可以小額提款!

陳德霖:
我哋經常鼓勵銀行善用金融科技,呢個正係成功嘅例子。另一間銀行設計落足心思,將其中一個櫃位嘅高度調低,方便返使用輪椅嘅人士。呢啲小小改動,對提升普及金融有大大幫助!

阿四:
頭先你話今年會有十間實體分行開張,點解得十間咁少?

陳德霖:
呢十間都係講緊喺一啲比較偏遠地區同公共屋邨開㗎。銀行開實體分行有好多考慮,除咗成本效益之外,你都知香港地搵舖位唔係話咁易。況且大勢所趨,銀行愈來愈數碼化同利用金融科技,透過實體分行使用服務嘅比例可能會愈來愈少。

阿四:
我知道金管局推動緊唔少普及金融嘅工作,陳總裁記得喺度同大家分享!

金管局總裁陳德霖參觀天水圍北區三間新開嘅銀行,其中一間調低咗櫃位高位,方便輪椅使用者。
金管局總裁陳德霖參觀天水圍北區三間新開嘅銀行,其中一間調低咗櫃位高位,方便輪椅使用者。


想問多啲有關金管局工作,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2017年08月18日