銀色債券又嚟啦!

小森阿四專欄

2017年05月26日

銀色債券又嚟啦!

小森:
聽講第二批銀色債券就快有公布,我八卦到銀債嘅宣傳單張已經有定稿。

阿四:
一張宣傳單張啫,求其搵兩位「老友記」影張相咪得囉。

小森:
金管局做事點會求求其其!一張簡單嘅宣傳單張都好多學問。講個秘密你知,舊年推第一批銀債嘅宣傳單張,其中一個構思係嫲嫲踩單車載住爺爺嘅…

阿四:
好甜蜜蜜!點解無見過?

小森:
因為香港法例唔准單車載人,所以海報都唔可以出現呢個情景。

阿四:
銀色債券賣點係保證最少兩厘回報,第一批銀債派咗幾多息?

小森:
銀債係一年派息兩次,今年2月已經派咗第一次利息,年息有2.15厘,以每人平均有四手計,即係半年收咗大約400幾蚊,都夠飲餐茶㗎。

阿四:
我記得上次銀債發行30億元,有超過7萬位「老友記」認購,最年長個位認購人有102歲!90歲以上認購人超過400個。

小森:
銀債另一個好處就係「老友記」需要套現應急嘅話,隨時可以原價賣返畀政府。不過咁,第一批銀債提前贖回金額佔總發行額都唔夠1%,證明買得銀債嘅「老友記」都係長線持有。

阿四:
等我都幫爸爸媽媽研究下。

小森:
香港人愈來愈長壽,當然關心退休後點樣理財。其實除咗銀債,金管局嘅按揭證券公司都有安老按揭,遲啲仲會推出終身年金計劃,等「老友記」可以有多啲選擇。

去年銀債宣傳單張用咗「老友記」淋盆栽做主題。

圖片說明:去年銀債宣傳單張用咗「老友記」淋盆栽做主題。

 

想問多啲有關金管局工作,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2017年05月26日