信用卡付款嘅學問

小森阿四專欄

2017年05月19日

信用卡付款嘅學問

阿四:
我去開嗰間美容院推出套票優惠,買得愈多折扣愈大,仲可以用信用卡分期付款,計落好着數!

 

精明大使:
着數還着數,你有冇諗過萬一美容院倒閉,你分期付款啲錢會點?

 

阿四:
我都冇得做埋剩返嘅療程,梗係唔使還啦!

 

精明大使:
梗唔係啦!用信用卡分期付款其實係你同發卡銀行借咗筆錢,先由銀行找晒筆數畀美容院,然後你再分期還錢畀銀行。所以就算優惠有幾吸引,喺簽分期付款合約前都要睇清楚啲條款,當中都提醒萬一商戶執笠,你都有責任繼續還款,唔好因為急住簽單而睇漏。

 

阿四:
如果我用信用卡簽賬直接一筆過畀錢美容院,係咪佢哋執笠時而我又未用完美容療程,就可以有信用卡退款保障?

 

精明大使:
基本上可以,但要睇下你張卡所屬信用卡組織嘅條款,包括退款保障嘅期限。如果好耐之前嘅簽帳,就可能申請唔到退款。

 

阿四:
原來唔係一定有得退返哂錢!我點樣知道我啲簽帳有無得申請退款?

 

精明大使:
係呀,所以你一筆過畀錢前,最好諗清楚自己係咪退款保障限期內用得晒所有療程。仲有畀錢後,記得保留返交易記錄如收據同商戶簽訂嘅合約,以備申請退款時遞交。想知多啲,睇下金管局同埋發卡銀行嘅網頁,或者直接問下銀行啦!

 

阿四:
如果我唔係分期付款,又唔係一筆過畀錢,只係同商戶簽約,每個月用信用卡自動轉帳畀錢,佢執笠時又點算?

 

精明大使:
商戶執笠後應該唔會繼續轉帳,但最好留意下一期信用卡月結單,如果發現有相關嘅帳項,你可以聯絡發卡銀行幫忙安排盡快退款。
阿四:
原來用信用卡過數都有咁多學問,今次真係長知識!

 

精明大使:
想知多啲使用信用卡貼士,可以瀏覽金管局網頁

 

想問多啲有關金管局工作,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:
88hkma@hkma.gov.hk

最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2017年05月19日