銀行職位點止sales咁單一

小森阿四專欄

2017年09月01日

銀行職位點止sales咁單一

阿四:
早幾日我同母校啲師弟師妹傾偈,發現佢哋以為喺銀行返工只係坐櫃位、做sales跑數,未必啱自己性格;有啲又以為只有讀商科先可以入行,似乎對從事銀行工作有唔少誤解。

小森:
佢哋可能唔知道,銀行職位好似踢足球咁,分為前鋒、中場同後衛。平日我哋比較多接觸係前線嘅銀行職員,主要負責面向客戶、銷售同交易、業務拓展等。至於中場嘅員工就係支援前線職員、負責風險管理同合規(Compliance)工作等。

阿四:
後勤職員嘅工種同銀行業關係無咁大,例如資訊科技、人事部、財務部等,呢啲職位喺其他公司都會有。仲有新興嘅金融科技,更加無分「前中後」,最緊要員工有「橋」。

小森:
近年有兩大工種喺銀行界好吃香,就係合規同金融科技。前者係為銀行把關,確保營運符合各種監管嘅要求,後者就唔使多解釋啦。

阿四:
金融業係香港經濟一大產業,佔GDP大約18%。全港有25萬人從事金融業,當中銀行佔超過10萬人。銀行本身都分好多種,除咗最常見到嘅零售銀行,仲有專做企業客戶嘅商業銀行、投資銀行,或者針對高資產客戶嘅私人銀行等。

小森:
所以銀行點止得銷售工作咁單一!

阿四:
而且銀行業行頭大、工種多,可以有機會作唔同嘗試!


                           銀行工種分類

銀行工種分類 

想問多啲有關金管局工作,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:
88hkma@hkma.gov.hk



最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2017年09月01日