「零錢唱」

小森阿四專欄

2017年02月24日

「零錢唱」

阿四:
上星期你講到金管局資訊中心有件神秘展品,究竟係乜呢?  

小森:
係一件用香港硬幣砌出維港景色嘅馬賽克作品,名叫「零錢唱」,係由十位香港藝術學院學生花咗好多心思,用咗大約半年時間製作。其中一位同學都喺度,不如一齊同佢傾幾句。  

阿四:
點解幅作品會叫做「零錢唱」?  

同學:
散銀又叫做零錢,「唱散銀」調轉嚟講就係「零錢唱」。呢個名亦表達一個訊息,就係一啲本來不見天日、被放埋一邊嘅硬幣,當聚集埋一齊時就發揮到藝術嘅力量,「唱」出維港嘅新讚歌。  

阿四:
咁你哋製作「零錢唱」最大困難係乜?  

同學:
搵散銀都幾難㗎,因為幅作品好大,要用超過十萬個「無添加」硬幣嚟砌!為咗要突出到層次感,有些景物嘅厚度有成十五、六層硬幣之多。我哋仲要用齊七種唔同面值的硬幣,分成唔同色階去加強對比效果,當中有啲硬幣係全新、亦有半新舊、同埋非常殘舊,有啲硬幣甚至乎已經氧化咗而變埋色。我哋經常要「唱」一大堆硬幣返嚟,仲要喺茫茫「錢」海中將硬幣分類,真係少一分毅力都唔得。  

小森:
你哋去邊度搵一大堆硬幣?  

同學:
硬幣來自金管局嘅收銀車、銀行、商舖、小巴等等,有同學仲用埋家人珍藏嘅硬幣㖭。由於我哋唔可以人工上色,硬幣顏色唔啱嘅話又要再「唱」過,所以我哋搵嘅硬幣遠遠多過最後用到嘅數量。  

阿四:
咁你哋咪成日袋住硬幣周街行?  

同學:
係呀!因為實在太重嘞,所以要用喼幫手,拖住咁多錢行街,都有啲擔心安全㗎,每次都要搵幾個人一齊幫手先得。  

阿四:
「零錢唱」咁大塊,一定好重嘞!  

同學:
重二千幾磅㗎!我哋係要分開九塊去製作,完成後逐件搬嚟資訊中心先合成一塊,安裝個陣要特別小心,亦要再仔細補返接駁位。  

阿四:
聽你哋咁講,製作「零錢唱」真係毫不簡單!真係好想快啲見到件展品呀!  

小森:
資訊中心2月24號重開啦!到時約埋去影相「打卡」。而家只要將影到「零錢唱」嘅相,或者同「零錢唱」一齊影嘅自拍照,上載到任何社交網站,並加入指定的hashtag,然後畀資訊中心服務台職員睇,就會有份紀念品。  

阿四:
咁等我「打卡」share畀朋友睇先!  


金管局資訊中心QR code
金管局資訊中心QR code

想問多啲有關金管局工作嘅題目,歡迎電郵到小森、阿四專用郵箱:88hkma@hkma.gov.hk

香港藝術學院學生為「零錢唱」作最後衝刺
圖片說明:香港藝術學院學生為「零錢唱」作最後衝刺


最新小森阿四專欄
修訂日期 : 2017年02月24日